Pääkäyttäjä määrittää vakuutusten sisällöt pääkäyttäjäasetusten ”Hakemusten asetukset”-osiossa ja valitsee mille toimenpiteille mikäkin vakuutus näytetään, ja vaaditaanko se pakollisena ennen kuin hakemusta voi jättää.
Ennen hakemuksen jättämistä hakija valitsee tarvittavat vakuutukset (ei voi jättää hakemusta, jos vakuutukset on asetettu pakollisiksi pääkäyttäjäasetuksissa).
Viranomaiselle annetut vakuutukset näkyvät hakemusta käsiteltäessä ”Siirrä käsittelyyn”-osiossa.
Kun ”Hankkeeseen ryhtyvän antamat vakuutukset” kohdan avaa, näkyvät annetut vakuutukset.
Päätöksen jälkeen tiedot näkyvät myös ”Hakemus”-osiossa
Tämän lisäksi päätöksen jälkeen muodostuvaan hakemusasiakirjaan (”hakemus.pdf”) lisätään kyseiset annetut vakuutukset, jolloin ne myös arkistoituvat hakemustietojen mukana.