Tarkastusasiakirjan pääkäyttäjäohjeet

Tarkastusasiakirja-toiminnallisuuden voi kytkeä päälle pääkäyttäjänäkymän "tarkastusasiakirja"-välilhdeltä klikkaamalla päälle valinnan "toiminnallisuus käytössä":




Tarkastusasiakirjapohjien luominen


Yhteenvetopohjia on mahdollista laatia tämän jälkeen klikkaamalla "lisää yhteenvetopohja"-painikkeesta



Avautuvaan näkymään syötetään yhteenvetopohjan nimi sekä tarkastuskohdat. Tarkastuskohdat kirjoitetaan niille varattuun laatikkoon siten, että yksi tarkastuskohta on aina yhdellä rivillä:



Tarkastuskohtien lisäksi yhteenvetopohjalle voi määrittää tietyt toimenpiteet, joihin tarkastusasiakirja liittyy esimerkiksi "aidan rakentaminen". Toimenpiteitä voi olla useampia. Kyseinen tarkastusasiakirjapohja on oletuksena tarjolla niillä hakemuksilla joilla on kyseinen toimenpide eli viranomaisen ei tarvitse käydä sitä erikseen lisäämässä hakemukselle. Viranomainen voi kuitenkin aina erikseen käydä lisäämässä hakemukselle mitä tahansa tarkastusasiakirjapohjia, jos se on tarpeen.


Kun tiedot on täytetty, klikkaa "OK".


Jo luotuja tarkastusasiakirjapohjia voi hallita Yhteenvetopohjat -taulukosta. Olemassa olevan tarkastusasiakirjan muokkaaminen onnistuu klikkaamalla sinisellä näkyvää pohjan nimeä. Pohjan voi poistaa kokonaan klikkaamalla toiminnot sarakkeessa näkyvää "poista"-painiketta:


 



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.