Lupapisteen asiointipalvelu tarjoaa valmiit CSV-raportit. Erillinen raportointityökalu visualisoi erilaiset raportit valmiiksi kulutettavaan muotoon.
Raportit löytyvät pääkäyttäjänäkymästä "raportit"-välilehdeltä.
Luettelo organisaation avoimista hakemuksista
Lupapisteen avoimista hakemuksista voi tulostaa Excel-raportin. Raporttiin tulee mukaan hakemukset, joiden tila on ”Luonnos”, ”Näkyy viranomaiselle” tai ”Hakemus jätetty”. Raporttia voi hyödyntää tulevien hakemusmäärien ennustamisessa ja työnsuunnittelussa. Raportin saa ladattua klikkaamalla painiketta ”Lataa (XLSX)”.
Jätetyt hakemukset
Raportissa esitetään ne organisaation hakemukset, jotka on jätetty vireille annetulla aikavälillä. Raporttiin saa enimmillään 12 kuukauden ajanjakson. Raportin saa ladattua klikkaamalla painiketta ”Lataa (XLSX)”.
Hankkeiden osapuolet
Raportti koostetaan hankkeiden eri osapuolista. Raportista käy osapuolten lisäksi ilmi muun muassa hankkeen asiointitunnus, toimenpide sekä suoramarkkinointitiedot. Raportin saa ladattua klikkaamalla painiketta ”Lataa (XLSX)”.
Päätöksen saaneet hakemukset
Raportti koostetaan hankkeista, joiden tila on joko ”Päätös annettu”, ”Rakennustyöt aloitettu” tai ”Valmistunut”. Raporttiin saa enimmillään 12 kuukauden ajanjakson. Raportin saa ladattua klikkaamalla painiketta ”Lataa (XLSX)”.
Viranomaiskäyttäjät
Raportissa näytetään, mitä käyttäjäoikeuksia Lupapisteeseen on viranomaiskäyttäjille myönnetty. Raporttiin listataan käyttäjän nimi, sähköpostiosoite ja käyttäjäroolit. Raportin saa ladattua klikkaamalla painiketta ”Lataa (XLSX)”.