Päivitystiedote 11.9.2024

Päätöksen nouto epäonnistui ajastusvirheen vuoksi ja tämä johtaa siihen, että Lupapisteeseen saadaan päätös, mutta ei päätösdokumenttia.


Kohderyhmä: Viranomaiset

Organisaatio ja palvelu: Rakennusvalvonta

Prosessi tai toiminto: Integraatio

Ratkaisu: Kevennettiin päätöksen noudon yhteydessä aikaleimatarkastusta kellonaikatasolta päivämäärätasolle.


Huoneistotaulukossa ja RH-tiedoissa oleva indikaattori, joka näyttää onko tieto muuttunut vai ennallaan ei näkynyt jos kenttä oli tilassa, missä sitä ei voi muokata. Tästä johtuen käyttäjälle jäi epäselväksi onko tietoa muutettu vai ei.


Kohderyhmä: Viranomaiset / Hakijat

Organisaatio ja palvelu: Rakennusvalvonta

Prosessi tai toiminto: Hakemus

Ratkaisu: Korjattiin indikaattori näkymään myös silloin kun kenttä ei ole muokattavissa.


Pääkäyttäjän poistaessa käyttäjää organisaatiosta tehdään poistettavan käyttäjän sähköpostiosoitteelle tarkistus onko se oikein. Tämä johti tilanteeseen missä käyttäjää ei voida poistaa koska sähköpostiosoite ei ole oikea.


Kohderyhmä: Pääkäyttäjä

Organisaatio ja palvelu: Kaikki

Prosessi tai toiminto: Käyttäjähallinta

Ratkaisu: Poistettiin sähköpostiosoitteen tarkistus käyttäjää poistettaessa.


Avainsanojen käyttö on lausunnonantajilta estetty vanhempien hankkeiden osalta.


Kohderyhmä: Lausunnonantajat

Organisaatio ja palvelu: Rakennusvalvonta

Prosessi tai toiminto: Avainsanat

Ratkaisu: Poistettiin rajoitus avainsanojen käytöstä kokonaan.


ALV-kanta muuttuu 24% → 25,5% joka pitää huomioida kaupassa myytävien dokumenttien sekä lupakuvien tilauspalvelun hinnan muodostumisessa.


Kohderyhmä: Kaikki

Organisaatio ja palvelu: Rakennusvalvonta

Prosessi tai toiminto: Kauppa/ Lupakuvien tilaus

Ratkaisu: Muutettiin ALV prosentti 24% → 25,5% kaupan sekä lupakuvien tilauksen hintoihin. Kaupassa myytävien dokumenttien ulosmyyntihinta pysyy ennallaan.

Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.