Päätöksen nouto epäonnistui ajastusvirheen vuoksi ja tämä johtaa siihen, että Lupapisteeseen saadaan päätös, mutta ei päätösdokumenttia.
Kohderyhmä: Viranomaiset
Organisaatio ja palvelu: Rakennusvalvonta
Prosessi tai toiminto: Integraatio
Ratkaisu: Kevennettiin päätöksen noudon yhteydessä aikaleimatarkastusta kellonaikatasolta päivämäärätasolle.
Huoneistotaulukossa ja RH-tiedoissa oleva indikaattori, joka näyttää onko tieto muuttunut vai ennallaan ei näkynyt jos kenttä oli tilassa, missä sitä ei voi muokata. Tästä johtuen käyttäjälle jäi epäselväksi onko tietoa muutettu vai ei.
Kohderyhmä: Viranomaiset / Hakijat
Organisaatio ja palvelu: Rakennusvalvonta
Prosessi tai toiminto: Hakemus
Ratkaisu: Korjattiin indikaattori näkymään myös silloin kun kenttä ei ole muokattavissa.
Pääkäyttäjän poistaessa käyttäjää organisaatiosta tehdään poistettavan käyttäjän sähköpostiosoitteelle tarkistus onko se oikein. Tämä johti tilanteeseen missä käyttäjää ei voida poistaa koska sähköpostiosoite ei ole oikea.
Kohderyhmä: Pääkäyttäjä
Organisaatio ja palvelu: Kaikki
Prosessi tai toiminto: Käyttäjähallinta
Ratkaisu: Poistettiin sähköpostiosoitteen tarkistus käyttäjää poistettaessa.
Avainsanojen käyttö on lausunnonantajilta estetty vanhempien hankkeiden osalta.
Kohderyhmä: Lausunnonantajat
Organisaatio ja palvelu: Rakennusvalvonta
Prosessi tai toiminto: Avainsanat
Ratkaisu: Poistettiin rajoitus avainsanojen käytöstä kokonaan.
ALV-kanta muuttuu 24% → 25,5% joka pitää huomioida kaupassa myytävien dokumenttien sekä lupakuvien tilauspalvelun hinnan muodostumisessa.
Kohderyhmä: Kaikki
Organisaatio ja palvelu: Rakennusvalvonta
Prosessi tai toiminto: Kauppa/ Lupakuvien tilaus
Ratkaisu: Muutettiin ALV prosentti 24% → 25,5% kaupan sekä lupakuvien tilauksen hintoihin. Kaupassa myytävien dokumenttien ulosmyyntihinta pysyy ennallaan.