Aineistopyyntö

Aineistopyynnöt otetaan käyttöön Lupapisteen pääkäyttäjäasetusten "Kauppa"-välilehdellä, jossa syötetään sähköpostiosoite, johon aineistopyynnöt lähetetään, sekä kunnan omat ohjeet aineistopyyntöihin.


Aineistopyynnöstä tulee pääkäyttäjäasetuksissa määritettyyn sähköpostiosoitteeseen viesti. Sen jälkeen pyydetyt dokumentit etsitään, skannataan ja digitoidaan Lupapisteeseen ja viedään Lupapisteen sähköiseen arkistoon. Arkistoinnin jälkeen aineistopyyntöön eli asiakkaan lähettämään sähköpostiviestiin on mahdollista vastata ja kertoa asiakkaalle, että pyydetyt dokumentit ovat nyt ostettavissa kaupasta.


Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.