Kunnissa joissa päätökset tehdään taustajärjestelmässä, voidaan liittää kuulutettava asiakirja hankkeelle sen jälkeen kun päätös on noudettu Lupapisteeseen ja siitä on muodostettu kuulutus. Asiakirjan lisääminen tapahtuu "suunnitelmat ja liitteet"-välilehdellä.
Klikkaa "valitse tiedostot" tai pudota tiedosto katkoviivojen sisään:
Täydennä liitteen metatiedot. Liitetyypiksi tulee valita “Kuulutettava asiakirja” ja klikkaa tämän jälkeen "valmis":
Kun liite on lisätty, etsi lisätty liite "suunnitelmat ja liitteet"-välilehdeltä ja avaa liitekohtainen sivu klikkaamalla "tyyppi"-otsikon alla näkyvää sinistä tekstiä:
Valitse “Ladattava asiakirja kuulutukselle”-valikosta aktiivinen kuulutus, jotta dokumentti valitaan ja kohdistetaan oikealle kuulutukselle: